БО “Центр волонтерства та захисту (“ЦВЗ” м. Львів) у сфері благодійності працює майже два роки. За цей час він почав опікуватись десятками проєктів допомоги цивільному населенню з медичного, гуманітарного, будівельного напрямів.
Фондом створено сім логістичних центрів. В арсеналі “ЦВЗ” співпраця з найвідомішими світовими донорськими організаціями. З початку цього року офіційно стартував його новий благодійний проєкт ТМ “Миланка”, який дасть поштовх до розвитку всіх чинних гуманітарних проєктів фонду, а також об’єднає суспільство на допомогу постраждалим від війни.
Як з’явився проєкт ТМ “Миланка”
Благодійний проєкт “Миланка”, він перш за все про те, як в умовах війни, кожен громадянин України зможе допомогти тим людям, які найбільше постраждали від війни, які втратили майже все: оселю, рідних, роботу…
Кожен громадянин країни може стати ланкою допомоги: Ми – ланка! Ольга Артюхова, маркетолог “ЦВЗ” пояснює, що концепція назви “Миланка” полягає в тому, що кожна окрема оселя, кожна родина — то ланка суспільства. Ми – ланка єдності та допомоги.
У фонді виношували ідею, як в умовах значного зниження донорської допомоги, не відмовитись допомагати, а, навпаки, забезпечити стабільність та розвиток тих благодійних проєктів, які реалізуються вже другий рік.
У результаті народилася ідея власного виробництва побутових товарів для дому: серветок, туалетного паперу, паперових рушників, фольги, рукавів для запікання під брендом “Миланка”.
Головна ідея, що 100% заробітку із продажу товарів направлятимуться на благодійність. Продукцію вже можна знайти в торгових мережах України.
На сьогодні це мережі “Розетка” та “Аврора”, на стадії підписання ще декілька договорів з відомими ритейлерами. Весь асортимент продукції, ТМ “Миланка” виробляється з імпортної сировини, це 100% целюлоза найвищої якості від провідних виробників Європи.
Керівник Фонду “ЦВЗ” Андрій Немировський пояснює, що проєкт не є фінансово обтяжливим для громадян, він не несе ні споживачу, ні бізнесу додаткових витрат, ця продукція все рівно потрібна для щоденного вжитку і для забезпечення офісів, торгових центрів, наприклад, і окремих фізичних осіб. Фактично – це нова можливість благодійного донату.
Кому допоможе проєкт “Миланка”
Із запуском виробництва товарів на базі волонтерського складу ЦВЗ, до проєкту “Миланка” одразу долучились внутрішньо переміщені особи, якими опікується Фонд, надаючи житло в будинках-прихистках.
Є сім’ї, наприклад з Бахмуту, які втратили житло та другий рік проживають в цих будинках, Фонд надає їм різну гуманітарну допомогу, вони, зі свого боку, соціалізуються, працюючи на виробництві побутових товарів, отримуючи за це зарплатню.
Частина місії Фонду – збереження та покращення здоров’я громадян. Значна увага Фондом приділяється розвитку гуманітарних проєктів медичного напряму.
Торік ЦВЗ почав опікуватися ключовими медичними закладами Донеччини: міст Краматорська, Костянтинівки, Курахове та Покровська. Спектр допомоги — реабілітаційне обладнання, реанімаційні ліжка, хірургічні інструменти, медикаменти. Всі ці проєкти потребують величезних інвестицій та донорської допомоги.
Частину витрат на логістику та закупівлю медикаментів та обладнання покриватимуть кошти проєкту “Миланка”.
За підсумками 2023 року коштами Фонду в колаборації з міжнародними донорами надано допомогу для відновлення 500 помешкань Харківщини, Херсонщини, Донеччини.
Потреба у відбудові помешкань росте в геометричній прогресії, адже люди повертаються до своїх зруйнованих помешкань. Проєкт “Миланка” стане ланкою допомоги за проєктом “Відбудови” помешкань.
Фонд зможе розширити допомогу культурним та соціальним об’єктам, збільшити кількість відбудованих житлових помешкань українців.
З розвитком проєкту Миланка розглядається можливість розширення виробництва продукції під торговою маркою по всій Україні. Особливо на деокупованих територіях, куди поступово повертаються люди та посилюється потреба відновлення малих виробництв для зайнятості населення.
Як підтримати проєкт “Миланка”
Керівник Фонду “ЦВЗ” Андрій Немировський зауважує, що якщо до проєкту доєднаються всі небайдужі люди та бізнес, будуть створені колаборації благодійної допомоги, – проєкт “Миланка” зробить інноваційний революційний переворот у питанні залучення коштів у благодійність.
Не слід відкидати і такий рекламний інструмент як “сарафанне радіо”. Кожен на своєму місці може допомогти в просуванні бренду та побудувати довіру і лояльність споживачів.
Подібних проєктів, наскільки мені відомо, в світі ще не створено, ми можемо стати першопрохідцями, запроваджуючи подібні ноу-хау в благодійності.
Маркетингові дослідження розвитку брендів говорять про те, що якщо споживачу надати вибір між двома компаніями, які пропонують послуги або товари за однаковою ціною – 82% оберуть той бренд, що займається благодійністю.
Ми маємо гуртуватися, виходити на зовнішні ринки з цим товаром, підтримуючи людей, які вижили і продовжують боротись за своє життя”. Сьогодні не час зупинятися!